Lanțul internațional de retail Miniso a înregistrat o creștere a veniturilor totale în primul semestru, dar a înfruntat o scădere substanțială a profitului net. Compania a raportat venituri totale de 9,393 miliarde yuani (aproximativ 1,126 miliarde de euro), în creștere cu 21,1% față de aceeași perioadă a anului precedent. Cu toate acestea, profitul net atribuibil a scăzut cu 22,6%, ajungând la 906 milioane yuani (circa 108,6 milioane de euro).
Pe piața internă, veniturile au crescut cu 11,4%, totalizând 5,115 miliarde yuani (613,4 milioane de euro), în timp ce pe piețele internaționale, compania a înregistrat o creștere de 21,5%, cu venituri de 3,534 miliarde yuani (423,8 milioane de euro). Brandul Top Toy, deținut de Miniso, a contribuit cu 742,1 milioane yuani (89 de milioane de euro) la aceste rezultate.
Cheltuielile operaționale, de vânzare, distribuție și administrare au crescut cu 25,3%, atingând 7,847 miliarde yuani (941 de milioane de euro). În cel de-al doilea trimestru, profitul companiei a scăzut cu 16,7%, la 489,7 milioane yuani (58,7 milioane de euro), în ciuda unei creșteri a veniturilor de 23,1%, la 4,966 miliarde yuani (595,5 milioane de euro).
Miniso a extins rețeaua sa globală, închizând semestrul cu 7.905 de magazine, cu 842 mai multe față de anul trecut. Dintre acestea, 4.305 sunt localizate în China continentală, 3.307 pe piețe internaționale, iar 293 fac parte din rețeaua Top Toy.
Compania a anunțat și plata unui dividend interimar în numerar, prevăzut pentru septembrie, pentru acționarii săi.