Lanțul de retail chinez Miniso a încheiat primul semestru al anului cu venituri totale de 9,393 miliarde de yuani (aproximativ 1,126 miliarde de euro), în creștere cu 21,1% față de aceeași perioadă a anului precedent. În schimb, profitul net atribuibil a scăzut cu 22,6%, ajungând la 906 milioane de yuani (circa 108,6 milioane de euro).
Pe piața internă chineză, veniturile companiei au crescut cu 11,4%, totalizând 5,115 miliarde de yuani, în timp ce pe piețele internaționale s-a înregistrat o creștere de 21,5%, la 3,534 miliarde de yuani. Brandul Top Toy, deținut de grup, a adus venituri de 742,1 milioane de yuani.
Cheltuielile operaționale, de vânzare, distribuție și administrare au crescut cu 25,3%, atingând 7,847 miliarde de yuani. Doar în al doilea trimestru, Miniso a raportat un profit de 489,7 milioane de yuani, cu 16,7% mai mic decât în anul anterior, în ciuda unei creșteri a veniturilor cu 23,1%.
La nivel global, rețeaua de magazine a ajuns la 7.905 unități, cu 842 mai multe față de anul trecut. Din acestea, 4.305 sunt localizate în China, 3.307 pe piețe externe, iar 293 aparțin brandului Top Toy.
Conducerea companiei s-a declarat încrezătoare în evoluția pozitivă, evidențiind o îmbunătățire a profitului operațional. De asemenea, a fost anunțată distribuirea unui dividend interimar pentru acționari.