Delta și United Airlines, dați în judecată pentru locurile „la fereastră” care nu au fereastră

Două companii aeriene americane, Delta Air Lines și United Airlines, se confruntă cu acțiuni în justiție, fiind acuzate că înșală clienții oferindu-le locuri prezentate ca fiind lângă fereastră, dar care, în realitate, sunt amplasate lângă pereți.

Procesele, deschise în instanțele federale din San Francisco și New York, au fost inițiate de către firma de avocați Greenbaum Olbrantz, care susține că pasagerii nu și-ar fi ales sau plătit mai mult pentru astfel de locuri dacă ar fi fost informați corect.

Potrivit acuzărilor, companiile nu au avertizat că anumite locuri, marcate ca fiind la fereastră, nu oferă de fapt acces la o fereastră reală. Un pasajeur din New York, Nicholas Meyer, a declarat că a rezervat un loc cu numărul 23F, crezând că va beneficia de o priveliște, dar a descoperit la îmbarcare că lângă scaunul său se afla doar un perete.

Deși alte linii aeriene, precum Alaska Airlines și American Airlines, oferă și ele astfel de locuri, acestea informează pasagerii în timpul rezervării. Delta și United, însă, au ignorat plângerile clienților, care au apărut încă de acum câțiva ani pe rețelele de socializare.

Acțiunile colective cer despăgubiri substanțiale și solicită modificarea modului în care sunt afișate locurile. Dacă instanța se va pronunța în favoarea pasagerilor, companiile aeriene vor trebui să compenseze clienții care au plătit suplimentar pentru un avantaj inexistent.