Lanțul de retail Miniso a raportat pentru primul semestru al anului o scădere a profitului net cu 22,6%, în ciuda unei creșteri consistente a veniturilor. Compania a obținut un profit net de 906 milioane de yuani (circa 108,6 milioane de euro), comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent.
Veniturile totale au crescut cu 21,1%, atingând 9,393 miliarde de yuani (aproximativ 1,126 miliarde de euro). Pe piața internă, cifra de afaceri a avansat cu 11,4%, iar pe piețele internaționale, creșterea a fost de 21,5%. Brandul Top Toy a adus venituri de 742,1 milioane de yuani (în jur de 89 de milioane de euro).
Cheltuielile operaționale au crescut substanțial, cu 25,3%, ajungând la 7,847 miliarde de yuani (aproximativ 941 de milioane de euro). În cel de-al doilea trimestru, profitul a fost de 489,7 milioane de yuani (58,7 milioane de euro), cu 16,7% mai mic decât în anul anterior.
Miniso și-a extins rețeaua de magazine la nivel global, ajungând la 7.905 unități, dintre care 4.305 în China, 3.307 în străinătate și 293 de magazine Top Toy. Compania a anunțat și distribuirea unui dividend interimar pentru acționari.